sobota, 23 czerwca 2012

Pożegnanie z FYM-em

      Z Pawłem Przywarą – skoro to nazwisko i tak już dziś zostało wielokrotnie przez jakichś bałwanów ujawnione
, mogę używać go bez szczególnych wyrzutów sumienia – kontakt w ten czy inny sposób mam już od lat. Był taki czas, że nasza znajomość przeniosła się nawet na grunt na tyle osobisty, że znaliśmy swoje nazwiska, swoje numery telefonów, no i utrzymywaliśmy taki czy inny kontakt. Muszę się wręcz pochwalić tym, że mam w domu dwie książki Pawła, z jego odręczną dedykacją. Jeszcze w czasach swojej pierwszej bytności w Salonie24, czytałem jego blog z pewną przyjemnością, choć jednocześnie nie mogę nie pamiętać, że zawsze mnie od niego odpychało to, że on z, jak dla mnie nadmiernym, zaangażowaniem poświęcał swój czas i talenty na rozliczanie się z Peerelem. Myślałem sobie bowiem nieodmiennie, że co go do ciężkiej cholery obchodzi Kiszczak z Jaruzelskim, kiedy pod samym nosem Donald Tusk ze swoimi piłkarzami próbuje mu wymienić zamki w drzwiach. No ale czytałem FYM-a, pisałem teksty do jego Polisu i mu generalnie kibicowałem.
 
      Nasze drogi się rozeszły najpierw kiedy odszedłem z Salonu i zacząłem działać na własny rachunek, a potem, już ostatecznie, kiedy to w Smoleńsku został zamordowany prezydent Kaczyński, a FYM tym wydarzeniem przejął się tak bardzo, że stopniowo zaczął popadać w oczywiste szaleństwo. Przyznać muszę, że od czasu jak jego blog stał się wyłącznie miejscem służącym do objaśniania tego, co się stało owego sobotniego poranka, a Administracja Salonu24 – niech oni mi dzisiaj nie tłumaczą, że intencje były inne – wyłącznie a konto tych obsesji, uruchomiła na portalu specjalny dział, poświęcony rozprawianiu na temat tego, co porabia FYM, przestałem się jego osobą interesować. 
Pożegnanie z FYM-em - Krzysztof Osiejuk: "Krzysztof Osiejuk" - Salon24

1 komentarz:

  1. About Paweł Przywara

    epistemologia (teoria percepcji i teoria umysłu), fenomenologia Husserla, filozofia nauki, filozofia języka, antropologia filozoficzna, teoria literatury, estetyka, teoria komunikowania, determinizm technologiczny, teoria informacji, lingwistyka i pragmatyka językowa

    via Paweł Przywara | pawelprzywara.

    OdpowiedzUsuń

Komentować mogą jedynie użytkownicy z podwyższonym stopniem anonimowości. Anonimy niskiego stopnia nadal odbieram na priva, ale ich nie publikuję ze względu na hasbarę schetyniątek.
Można tu użyć niektórych znaczników HTML, takich jak <b>, <i>
"Przepis" na aktywny link w komentarzu (dla niezorientowanych):
<a href="tu wstawiamy hiperłącze w postaci http://poprawczak.blogspot.com/2013/04/anonimowe-komentowanie.html">tu wstawiamy tytuł linkowanego utworu lub frazę</a> → tutaj więcej szczegółów