wtorek, 21 października 2008

Blamaże flogerów

  • wPiS(z) - wpisz.salon24.pl: "Azrael - po stronie Ciemnej Mocy"
  • fragment większej całości - yassa.salon24.pl: "Zamiast telenoweli: „Nelly i Jan”- wielki konkurs - gdzie się skrył Lesław Maleszka?"
  • że Matak Kurka satyrykiem jest

    to się mogę zgodzić - niczym ptaszek karmiący małe piskląta tak wykształciuszki z nabożnym przygotowaniem, niczym ewangelię teksty tego satyryka czytają. I nawet cytują - jak biblię. Teksty satyryka biblią wykształciucha - masz rację RRK - nic dodać nic ująć. Jeno satyryk na wyksztłciuszkowski intelekt.

    Tu jednak Cię zmrtwię Agitatorko - MK wcale takim satyrykiem nie jest do końca. Ta persona ma misję i ją wypełnia - a misją tą było, jest i będzie przygotowanie gruntu pod powrót SLD - w jakiejkowliek formi i nazwie. Od początku to czułem. Jako, że PO robiło za antypis - to dostawał bonusy z tgo tytułu. Jako, że PO obecnie nie robi NIC i sie za niedługo skompromituje, to perymiwistyczny elektoracik wykształconcych z większych miast przepłynie pod lewackimi hasełkami do SLD czy tam LEwicy - jak zwał tak zwał. Taki był plan od początku - takie jest zadanie również tej persony.

    Poczytaj sobie - mam nadzieję, że zamiast jakiegoś tekstu wkleisz którys z tych.

    Dziwnym trafem zmiana tonu nastąpiła wraz z rozkładem LiDu

    http://wiadomosci.onet.pl/1,15,11,42984310,116853342,4788496,0,forum.html

    http://wiadomosci.onet.pl/1,15,11,43014202,116935774,5031198,0,forum.html

    2008-04-24 10:06 scorka 27 1527
    antykomunista jaskiniowy
    www.scorka.salon24.pl
  • Czy chodzo o domenę...

    ... czy o nazwę portalu? Bo domena nie ma znaczenia, ważniejsza jest tytuł portalu.

    Według mnie, nazwa powinna nawiązywać do racjonalizmu i trzeźwości (osądu). Jarmarek mi nie pasuje. Może Jarmark Publicystów?

    Pozdrawiam

    Tożsamość

    Wydaje mi się, że nazwa i domena powinna być tożsama, dla mnie to ideał. Natomiast co do rozsądku, to pompatycznych nazw nie brakuje, ja raczej skłaniałbym wszystkich tak zwanych zawodowców: polityków, ekspertów, publicystów, żeby mieli odwagę zejść niżej do „ludu” i sprawdzili, że tu są prawdziwe talenty i żywe słowo. Chciałbym znaleźć taką formułę, która odetnie nas od „topu”, a jednocześnie rzuci wyzwanie. Taką mam idę i takiej poszukuję nazwy.



Ostatnie wpisy na S24: