sobota, 25 października 2008

z dnia na dzień - L estaca

z dnia na dzień - L estaca

Kraj - Forum dyskusyjne | Gazeta.pl: "no to powtarzam pytanie:

AAA i powiedz mi jeszcze czy jako przewodniczący Rady Programowej Telewizji Gdańsk
naprawdę uważasz się tak bardzo prześladowany przez reżim Kaczyńskich?

I drugie pytanie: czy masz świadomość że sam ujawniłeś swoje nazwisko w necie i
zrezygnowałeś ze swojej anonimowośći w sieci? Nie chciałbym żeby wyszło na to,
że Gdańszczanin zlustrował leszka z Sopotu
-
-
gdanszczanin.blox.pl/html"

Re: Czy Pan Leszek pali głupa ,czy nim jest? Kto

adax4 09.05.07, 21:47 zarchiwizowany
leszku, ja nie zdradzam twoich personaliów. Ja je przeczytałem na twoim blogu.
Przecież własnie po umieściłeś te dokumenty na swoich stronach żeby je
upublicznić. Mam udawać , że nie wiem co czytam? Przecież to ty jesteś mistrzem
w paleniu głupa. Dlaczego zarzucasz mi łamanie zasad? Rozumiem, że czytanie ma
według ciebie odbywać się według zasady wystrzel i zapomnij. czyli przeczytaj
ale zapomnij. Niesamowite jak meandrują twoje myśli.
--
gdanszczanin.blox.pl/html

Mazowiecki 27 i 17 lat temu

Skąd się wziął Leszek Sopot - Google Blog Search