niedziela, 25 października 2009

Kultura kRajowej polemiki

"Do bartów i innych oszołomów z jego bandy – możecie sobie wypisywać dowolne brednie na swoich blogach, bo są one świadectwem waszej własnej głupoty i braku kultury, jednak mój blog nie jest i nie będzie trybuną do głoszenia waszych poglądów. Mój blog jest popularny, a wasze wcale, rozumiem więc wasz ból i chęć pasożytowania na czyjejś pracy, dorobku i sławie. Nic z tego, drogie trutnie, sami musicie pracować na swój sukces.
I ostrzegam – jeśli przesadzicie z wypisywaniem oszczerstw na mój temat, to spotkamy się w sądzie. Stać mnie na adwokata, bo mam kilku w najbliższej rodzinie. Np. mój siostrzeniec właśnie skończył studia i jest młodym, gniewnym i pragnącym sławy prawnikiem, więc chętnie dobierze się wam do dupy – mam nadzieję, że wyrażam się jasno. Żona mojego ojca jest sędzią, tuż przed emeryturą, więc pomoże młodemu w walce z wami."


Komentarze « Jestem za, a nawet przeciw

http://polonia.wikia.com