niedziela, 25 października 2009

Kwaśniewski

[paszport - Google Blog Search] Rosyjska gazeta: Kwaśniewski jest gotów zamienić polski paszport ...

Niedawno były prezydent Polski Aleksander Kwaśniewski, w wąskim kręgu przyjaciół oświadczył, że gdyby on został wybrany na prezydenta Ukrainy, to.
pakistan12345, 2009, October 24, Saturday

[Wyższa Szkoła Taktu, Wdzięku i Elegancji "Szarżujący Bawół"] Pyskówka - anybody?

Jacek Jarecki w swej nieskończonej dobroci od dawna próbuje mnie przywabić spowrotem na szalom24. Ostatnio osiągnął tyle, że wkleił u siebie na szalomie mojego ostatniego (błahego, ale od dawna innych przecież nie piszę) teksta, a ja zgodziłem się odpowiadać na komęty. W którym to celu musiałem założyć se od nowa całe konto.Teoretycznie mogę więc naprawdę tam zacząć blogizować, ale w praktyce ograniczy się to chyba do tego, że ustawiam tam sobie ...
noreply@blogger.com (triarius), 2009, October 24, Saturday

[kataryna] Nowak przyznaje, tarcza to pic

Mariusz Kamiński: Na początku roku otrzymałem listę kilkuset przedsiębiorstw, które miały być prywatyzowane, z prośbą, aby przyglądać się tym przetargom. Oczywiście ja mam kilkuset funkcjonariuszy i nie jesteśmy w stanie, przy tak małej instytucji - bo wbrew tym demonicznym mitom CBA jest małą instytucją - nie jesteśmy w stanie być wszędzie. Mimo tego, co mówi premier Tusk i minister Grad, nikt nigdy do CBA nie zwrócił się o ob...
kataryna.kataryna@NOSPAM.gazeta.pl, 2009, October 24, Saturday

[paszport - Google Blog Search] Neme.pl Blog » Blog Archive » Rosyjska gazeta: Kwaśniewski jest ...

Rosyjska gazeta: Kwaśniewski jest gotów zamienić polski paszport na ukraiński. "Niedawno były prezydent Polski Aleksander Kwaśniewski, w wąskim kręgu przyjaciół oświadczył, że gdyby on został wybrany na prezydenta Ukrainy, ...
argumenti.ru, ŁC, 2009, October 24, Saturday

http://polonia.wikia.com