wtorek, 4 stycznia 2011

Przegląd mojego agregatu


via Nieznudzeni Polską by fiatowiec on 1/2/11
Byłem pewien, że wywiad, jakiego udzielił mi Alef Stern wywoła burze
, bo zostały w nim ujawnione fakty, które są nie wygodne dla wielu w tym kraju. Jednak ja nigdy nie płynę z prądem. W związku z tym zamieszczam oficjalny komentarz mojego rozmówcy do dyskusji, która się toczy wokół jego wypowiedzi w całej sieci, ale z tego, co wiem już nie tylko tam, bo mówi się o nim na politycznych salonach.


via Nieznudzeni Polską by Godziemba on 1/2/11

Oszukańcza wymiana pieniędzy w 1950 roku była nie tylko wydarzeniem o dużym znaczeniu gospodarczym, ale również rozwiniętą na szeroką skalę akcją propagandową.
czytaj dalej

via Nieznudzeni Polską by Żołnierze Wyklęci on 1/2/11
64 rocznica śmierci por. Leona Taraszkiewicza ps. "Jastrząb" 

Drew Barrymore's New Tell-All Coloring Book Hits Shelves