niedziela, 10 sierpnia 2008

Pogłębianie umiejętności pozycjonowania na przykładzie frazy "agent Wolski Jaruzelski"

agent wolski jaruzelski - Google Search

Na pierwszym miejscu mamy Money.pl, które używa
[meta name="keywords" content="jaruzelski, ipn, kurtyka"]
oraz wyświetla słowa kluczowe w tytule.
Tego nie da się pobić! Widać, że to zawodowcy.

No ale przypuśćmy, że chcemy wylansować wymiana paszportu - Google Search.

Elemantarne: na kilku swoich stronkach umieszczamy link i już jesteśmy na początku Google, choć wpis pochodził z zapyziałego forum GW - a teraz przy okazji wyszedł na 3 pozycję. Na blogspocie jest to o tyle łatwiejsze, że wystarczy lansowaną frazę umieścić w podpisie i nie trzeba o niej pamiętać.

Dziwnym trafem wojska łączności z polonią - Google Search pokazuje wpis z wojskami w tytule zarchiwizowanego wpisu forumowego, ale ponad nim jest wpis z niezarchiwizowanego jeszcze wątku. Hint!

Po co lansować? Bo blogi tylko i wyłącznie do tego służą - moim skromnym zdaniem. W ten właśnie sposób wypromowałem blog krupińskiego - Google Search

Śmiertelne grzechy pozycjonowania

Spuszczę zasłonę milczenia na wyżej wymieniony blog Krupińskiego z horrendalnym tytułem. Sam mam kilka grzechów na sumieniu. Otóż psim węchem udało mi się wyłapać 3 artykuliki Pana Wnuka tuż przed czystką marcową uzurpatorskiej wirtualnej polonii.

Fachowy wstęp do pozycjonowania

Pozycjonowanie jest (prawie) dla każdego - Pozycjonowanie i Optymalizacja

Blog Powszechny » Radek Sikorski: Wszystko zawdzięczam komunizmowi: "Byłem w Wielkiej Brytanii, gdy gen. Jaruzelski ogłosił stan wojenny, a więc Oksford ukończyłem dzięki niemu."
Wojciech Jaruzelski - donosicielem w czasach stalinowskich « 7 dni - Polska i Świat
The Institute of World Politics > News & Publication > Professor exposes Jaruzelski as Soviet GRU agent

The Institute of World Politics > News & Publication > Dr C: Kwasniewski's chekist service killed his chance to head UN