poniedziałek, 3 listopada 2008

Pomoc na blogach Onetu

Wernisaż

Podejdę ze swoim kieliszkiem. A jakże. Gratuluję debiutu. Będę Panią odwiedzał dopóki mnie Pani nie przegoni. :-) Być może - ostatecznie - główną wartością tekstowiska okaże się to, że niektóre osoby zdecydowały się pisać. Będzie gdzie się podziać. Pozdrawiam,



chciałabym żeby mojego bloga czytało więcej osób naprawdę ...

Gdy loguję się na www.blog.onet.pl to zamiast ...

Czy mogę na jakiś czas zawiesić bloga tak,żeby był ...

Mam pytanie- czy jak nie będę korzystala jakiś czas z ...

hej chciałabym polecić czyjegoś bloga ale nie wiem jak to ...

Witam wszystkich . . . Mam pytanie co do albumów . Czy ...
czy jeśli ktoś skopiował z jakiejś innej strony, ale ...
przez to nie widze ikon i obrazkow nie mam mozliwosci ...
W schowku mam miejsce na nowe zdj, mimo to pojawia mi się ...
Mam takie dość nietypowe pytanie "czy blog onet jest ...
Witam, mam taki problem jak zakladam bloga, wszystko już ...
Mam problem, jeden bloga kopiuje ode mnie notki. Chcę to ...

Czy można jakoś zmienic kolor bulletów w linkach? ...
mam kłopot z albumami , od pewnego czasu zdjęcia nie chcą ...
Założyłam bloga, ale okazało się, że adres na krórym mi ...
Co trzeba zrobić, żeby na głównej stronie bloga pojawiały ...

Czy mogę dodać film z youtube? Jak to zrobić? Gdy wklejam ...

Byłabym bardzo wdzięczna za odpowiedź, na następujące ...
Otóż mam duuuży problem. Zostałam zaproszona do ...
Mam miniaturki w albumie, ale nie chcą mi się pojawiać, ...
1 2 3 4 5 6 7 ...
Szukaj:
OK

Ostatnie wpisy na S24: