niedziela, 25 listopada 2007

Pośpiesznie wycięte

Kuki has left a new comment on the post "Komunikat":

@Asieńka
przepraszam Asieńko za podejrzenie ;) - niepotrzebnie podjąłem ten wątek. nie zaglądałem na LO i nie powinienem zaglądać.
nie jestem ambitny i wydawało mi się to od początku jakieś nieprzystające do mnie, no i ten pan - właśnie! gapa ze mnie - prawda?

@vii
nie spamuj? chcecie mi zatkać gębę jak Sztyrlicowi? na szczęście mam gdzie o Was pisać - kłamczuchy ;)
a kłamczuchy, bo kłamiecie na mój temat drugi raz w ostatniej notce.

przypomnijcie te okoliczności zmiany planów, ale bez kompilacji. ;)
ja podobno, "kompilowałem" w prywatnej korespondencji i co? zarzucacie mi, że będę przytaczał jej fragmenty? śmieszne manipulantki :))

Post a comment to 2007/11/komunikat.html#c3349404679249893012

Autor: Kuki , blog: Lista Obecności, 25 listopad 2007 10:13




Kabaret Strasznych Pań