wtorek, 4 września 2012

Historia promocji Polski w świecie

Być może temacik jest hermetyczny, ale konotuję z kronikarskiego obowiązku, bo Darski wycina systematycznie swoje starsze wpisy.

Założenia:


  1. Skoro zadaniem PAI jest promocja Polski w świecie, musi się ona odbywać przede wszystkim w językach międzynarodowych oraz w językach sąsiadów, gdyż tylko w ten sposób można umocnić pozycję naszego kraju w regionie i Europie.

  2. Promocja Polski w świecie nie może być ograniczona do spraw polonijnych czy stosunków polsko-żydowskich, a termin "świat" nie oznacza tylko Unii Europejskiej, nie można pomijać regionu, w którym Polska leży.

  3. PAI musi zacząć zarabiać by można było ją sprywatyzować.
MEMORANDUM W SPRAWIE ZMIAN W DZIALE PAI-INTERNET POLSKIEJ AGENCJI INFORMACYJNEJ DOKONANYCH PRZEZ NOWY ZARZĄD Z APROBATĄ PRZEWODNICZĄCEGO RADY NADZORCZEJ