piątek, 30 września 2011

All brothers and sisters

Cztery lata temu, krótko po wyborach, napisałem tekst stawiając tezę. A była ona taka, że cztery lata później, licząc od roku 2007, nie będzie żadnego linkowania w błogosferze polskojęzycznej.

Czy z tego powodu, że trafiłem w 115% mogę się uważać za wnikliwego obserwatora błogosfery?


Jeśli komuś z Szanownych Państwa uda się znaleźć tekst, do którego pije pan Rolex, to poproszę o link na priva --> Email the author, bo bez linku przechwałka pana Rolexa o swoich nadprzyrodzonych zdolnościach mogłaby wyglądać na konfabulację.
za cztery lata site:hekatonchejres.salon24.pl - Szukaj w Google.  LINKUJMY! - akcja hipertextowa
Nie udało mi się skomentować bezpośrednio u Rolexa:
Ale za to przy okazji wyłapałem fajną relację

GDYBY MI WTEDY KTOŚ POWIEDZIAŁ... - Rolex: "Carthago delenda est, a wy bekniecie za Smoleńsk" - Salon24

No to rozpoczely sie wybory.

Wlasnie dzis rano osoba, ktora wyrazila chec glosowania korespondencyjnego (moja w tym robota) otrzymala z konsulatu koperte A-4, a w niej:
#
Karta do glosowania formatu A-4 w kolorze zoltym zatytulowana „Karta do glosowania w wyborach do Senatu RP w dniu 9 pazdziernika”. Na karcie cztery nazwiska kandydatow. Pierwsze trzy nie wazne. Pozycja *4* KJ Ł-B zgloszona przez jakis PiS. Mowi wam to cos? ;-)))
Zaznaczone jest tez: Okreg wyborczy 44 Warszawa I

#
Nastepne, to zszyte razem 7-m (siedem) bialych arkuszy formatu A-4.
Na arkuszu pierwszym napisane:

„Okreg wyborczy nr 19 Warszawa I”
ponizej cetralnie:
„Karata do glosowania w wyborach do Sejmu RP w dniu 9 pazdziernika 2011 r.

oraz
„Lista nr ** 1 ** - (tych gwiazdek nie ma i to moja incjatywa ;-)

i nizej:
„KomitetWyborczy Prawo i Sprawiedliwosc”
Kandydaci na posłów” .. i lista 40 osob.

Na miejscu pierwszym wiadomo kto .. ten, na ktorego nalezy glosowac, choc skoro pozostali z tej samej partii, to trzeba o nich chociaz przyjaznie pomyslec.

Pozostalo jeszcze 6-sc (szesc) arkuszy, ale nie warte omawiania, bo wiadomo co im zycze.

Co tu jeszcze mamy:
#
A no dwie koprety: jedna z adresem konsulatu i druga z nadrukiem „Koperta na karte do glosowania”

I jeszcze 2 x A-4:
#
„Oswiadczenie o osobistym i tajnym oddaniu glosu” .. tu sie usmiecham , a dlaczego ponizej

#
„Instrukcje do glosowania”
ciekawostka: z niej:
W pkt 4.: ze niezaklejenie koperty do glosowania powoduje, ze glos „nie bedzie uwzgledniony przy ustalaniu wynikow glosowania (na polski *niewazny*)
Moje pytanie: a kto bedzie sprawdzal, ze koperta jest zaklejona i jak udowodnic, ze sie zakleilo, jesli ktoś gdzies ukryty i w oddali powie , ze „niezaklejona”!!!
W pkt. 5 natomiastjeszcze lepszy numer.
tekast pelny:
„Do koperty zwrotnej nalezy takze wlozyc oswiadczenie o osobistym i tajnym oddaniu glosu.”
(i tlustym drukiem dalej)
„Przed wlozeniem oswiadczenie do koperty nalezy wpisac na nim miejscowosc i date jego sporzadzenia oraz wlasnorecznie je podpisac.”
i teraz uwaga !!!
„Niezlozenie oswiadczenia do koperty zwrotnej lub niepodpisanie go spowoduje, ze karta do glosowania nie bedzie uwzgledniona przy ustalaniu wynikow wyborow”

I powracam do mojego usmiechu po przeczytaniu „Oswiadczenie o osobistym i tajnym oddaniu glosu”, bo w nim w zwiazku z tym, ze glosowanie jest tajne (czy sie mnie tylko tak wydaje, bo lata poza) jest:

Ja, ................, imie ojca ............., data
urodzenia .................., oswiadczam, ze osoniscie itd itd.

*Ja*, czyli kazda z osob otrzymujacych taki zestaw, uczestnik tajnego glosowania, ktora/y bierze w nim udzial z wlasnej i nie przymuszonej woli, mam sie nie tylko podpisac, ale rowniez podac swoje nazwisko, imie ojac i date urodzania.
A z jakiej to racji? A g..wo wam do tego jak moj ojciem mial na imie .. popatrancy.
Nie dosc, ze szpicluja wszystkich w kraju, to jeszcze chca mnie i mnie podobnych!!

Odpowiadam im gestem z olimpiady w Moskwie

troche sie uspokoilem

pozdrawiam Ciebie Rolex-ie i reszte ferajny

2 komentarze:

  1. Drogi Wychodżco!

    Jesteś jednym z najbardziej wnikliwych obserwatorów blogosfery. Linka nie ma, bo nie umiem znaleźć (nie chce mi się), więc zarzuciłem z pamięci.

    Z drugiej strony, jak techniczne beztalencie, skromnie zauważam, że jak wszystko zalinkujemy, to nam pamięć w kompterze wzrośnie, ale w głowie zmaleje.

    Serdeczności

    za pomocą GDYBY MI WTEDY KTOŚ POWIEDZIAŁ... - Rolex: "Carthago delenda est, a wy bekniecie za Smoleńsk" - Salon24.

    OdpowiedzUsuń
  2. bo Złociutki Rolex konfabuluje bezlinkową metodą Galopka. A gdzie lina, galopku? « Rolex. Oni już tak mają :(

    OdpowiedzUsuń

Komentować mogą jedynie użytkownicy z podwyższonym stopniem anonimowości. Anonimy niskiego stopnia nadal odbieram na priva, ale ich nie publikuję ze względu na hasbarę schetyniątek.
Można tu użyć niektórych znaczników HTML, takich jak <b>, <i>
"Przepis" na aktywny link w komentarzu (dla niezorientowanych):
<a href="tu wstawiamy hiperłącze w postaci http://poprawczak.blogspot.com/2013/04/anonimowe-komentowanie.html">tu wstawiamy tytuł linkowanego utworu lub frazę</a> → tutaj więcej szczegółów