niedziela, 15 maja 2011

Dwie Katarzyny

Spod lady: Kłopotliwe pytanka o zdefiniowanie tzw. "polskiej prawicy stoliczkowej".

Wg kRajowców i kRajanek prawicowcami są ci, którzy siedzieli po prawej stronie okrągłego stołu.
Tak dziś czytam Twoje twitty i nadziwić się nie mogę. W PR PO pracujesz? ;-)
Oczywiście otrzymałam od znanej, prawicowej blogerki satysfakcjonującą odpowiedź, którą pozostawiam bez komentarza. Sama się komentuje:

"Dlaczego? Bo nie udaję, że nie widzę jak się Tuskowi wszystko udaje? Ano udaje mu się. Jestem wściekła, ale on wygrywa”.

I jak tu nie podziwiać znanych prawicowych blogerów.


No i zamknęła kram przede mną "prawicowa blogerka" ;-)) I co ja teraz zrobię?!
13 May via web 
LINKUJMY! - akcja hipertextowa

Też bym zamknął kram przed Cecylią W. , gdyby zaczęła mnie pouczać, co mam pisać, a czego mi nie wolno. Cecylia W. może sobie rządzić MarkiemD - to ten z bladym pojęciem o podkastach. Definitywnie Cecylia W. popełniła ad personam.

Nota bene Twitter kataryny jest prywatny i zamknięty - być może Cecylia W. otrzymała zadanie wywleczenia prywatnych Twitów na forum publiczne.

A jakiejkolwiek prawicy w Polsce nie było, nie ma i nie będzie, bo do tego potrzebna baza społeczna.

W tej sytuacji Cecylia W. jest wielbłądzicą w równym stopniu, co i prawicową blogerką - jak bowiem można powoływać się na nieistniejącą w kRaju prawicę, hę?


via niepoprawni.pl on 5/22/11
wychodźca:
 
Synalek Cecylii W.
Mowa o artykule kataryny, która podobnie jak seawolf, zagościła ostatnio na łamach Rzepy ( Cała nadzieja w klęsce )